جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

شکوه حضور در قاب رسانه‌ملی

رسانه‌ملی با رویکرد تحولی و با نگاه عدالت رسانه‌ای تلاش کرد تا فرصتی برابر را در اختیار همه نامزد‌های انتخابات قرار دهد وشکوه حضور در قاب رسانه‌ملی براساس سند تحول، اولین انتخابات را در این دوره تحولی پشتیبانی کند. با این حال انتخابات سال ۱۴۰۲ تفاوتی مهم با دوره‌های قبل داشت، راه‌اندازی ۲۰۰ کانال انتخاباتی و ایجاد فرصت برابر برای همه نامزد‌های انتخابات از سراسر ایران با حضور پررنگ همه معاونت‌ها در زمینه‌سازی و برنامه‌سازی برای انتخابات شکل گرفت.

تلاش مستمر معاونان فنی مراکز استان‌ها و حمایت بی‌دریغ معاونت توسعه و فناوری رسانه در کنار رئیس رسانه ملی اتفاق مهمی را در سازمان شکل داد و در یک اقدام بی‌نظیر تجربه‌ای منحصر به فرد در راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی شکل گرفت. این اتفاق نشان داد که رسانه ملی با اتکا به نیرو‌های توانمندش در همه معاونت‌ها می‌تواند کاری را به سرانجام برساند که شاید سخت و نشدنی است.

معاونت‌های سیما، صدا و برون‌مرزی به شکل مشخص و برجسته‌ای با برنامه‌های مختلف نمایشی، مناظره و گفتگو محور تلاش کردند قدمی‌برای افزایش مشارکت مردم وآگاهی مخاطبان ازنامزد‌های انتخاباتی بردارند. این معاونت‌ها در کنار سایرشبکه‌های تلویزیونی باتدارکی ویژه، تبیین‌کننده راهی روشن برای مشارکت آگاهانه و شناخت بهتر نامزد‌ها و برنامه‌های آنان در انتخابات بودند. پوشش لحظه‌به‌لحظه شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی و برون‌مرزی در روز انتخابات نیز به طور ویژه‌ای در روز یازدهم اسفند انجام شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد