جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

رهبر انقلاب: اگر انتخابات ضعیف برگزار شود، همه ضرر می‌کنند

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعی ازرهبر انقلاب: اگر انتخابات ضعیف برگزار شود، همه ضرر می‌کنند رأی‌اولی‌ها و خانواده‌های معظم شهدا، صبح امروز چهارشنبه ۹ اسفندماه با حضور در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

نوجوانان رای‌اولی که با حضور خود در حسینیه امام خمینی (ره) حال و هوای آن را متفاوت کرده بودند، در آغاز این دیدار سرودی را در وصف حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات به صورت دسته‌جمعی مقابل رهبر انقلاب بازخوانی کردند. 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ابتدای سخنرانی خود در این دیدار، انتخابات قوی و پرشور را یکی از ارکان اداره درست کشور عنوان کردند و فرمودند: چنین انتخاباتی یکی از ارکان اصلی پیشرفت کشور و یکی از مهمترین وسایل رفع موانع پیشرفت کشور است.

رهبر انقلاب در ادامه با بیان اینکه "انتخابات باید پرشور و پرجمعیت باشد"، خاطرنشان کردند: حضور مردم پای صندوق‌های رای نشانه حضور ملت در صحنه‌های مهم اداره کشور است. این برای کشور ثروت بزرگی است و ما اگر بتوانیم به دنیا نشان دهیم که ملت در صحنه‌های مهم و تعیین‌کننده حضور دارد، کشور را نجات داده‌ایم و پیش برده‌ایم. اگر انتخابات قوی بود، منتخب هم قوی خواهد بود. اگر ما در انتخابات مجلس حضور قوی داشته باشیم، مجلس قوی کارهای بزرگ می‌تواند انجام بدهد، قدمهای بلند می‌تواند بردارد. بنابراین انتخابات قوی نتیجه‌اش پیشرفت کشور است، نتیجه‌اش سود بردن کشور است، برداشتن مشکلات کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد