جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

ارتش با توجه به ظرفیت‌هایش می‌تواند الگوساز باشد

امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش اظهار کرد: افرادی که ازارتش با توجه به ظرفیت‌هایش می‌تواند الگوساز باشد بیرون به این‌ نمایشگاه نگاه کرده‌اند تعریف‌های جالبی درباره این نمایشگاه داشته‌اند، اما می‌توان به چند نکته بسیار برجسته در این باره اشاره کرد. اولین موضوع مشترک بودن تربیت و آموزش بود، دومین نیز میدان عمل بودن ارتش است. همه این آموزش‌ها معطوف به آن است که کاری درست در میدان عمل انجام شود.  

وی افزود: این نمایشگاه اثبات کارآیی ما است. کار آیی عنوانی برای اثر بخشی است. همین منش نظامی گری که در چهره اکثریت کارکنان ارتش مشاهده می‌کنیم به معنای اثربخشی است.

 امیر موسوی می‌گوید: اقدام برجسته در جهت اثر بخشی ارتش رزمایش بزرگ در جاسک بود که در فاصله کمتر از ۲ هفته ارتش از یک نقطه در کشور به نقطه‌ای دیگر کاملا جا به جا شد. 

فرمانده ارتش تصریح کرد: وقتی فاصله مهارتی ماهر‌ترین نظامی ما با سایرین کمتر شود این هم عنوانی دیگر از اثربخشی تربیت و آموزش است. در ارتش جمهوری اسلامی ایران باید با توجه بیشتر به اثر بخشی فاصله نیرو‌های خود را به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم. نکته دوم آن است که هرگز در وضعیت کنونی متوقف نشویم. 

وی افزود: ارتش به دلیل ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند الگو ساز باشد. بنا بر این دانشگاه‌های ما باید به عنوان الگو معرفی شوند. درباره مراکز آموزشی هم اقدامات خوبی شده، اما درباره مراکز آموزشی درجه داری باید اقدامات بیشتری انجام شود و به امید خدا تا پایان سال در این مراکز آموزش شاهد انقلابی بزرگ باشیم.

#ارتش_قوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد