جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

جوان

سیاسی، فرهنکی ،دفاعی

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای رسانه و ارتش

مراسم هجدهمین سالگرد شهدای اصحاب رسانه و ارتش بعدازظهر پنجشنبه با حضور خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه،برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای رسانه و ارتش مسئولان لشکری و کشوری در قطعه ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

در این مراسم امیر حاتمی مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و ارتش اظهار کرد: رسانه‌های انقلابی و متدین در کنار شهدای مدافع حرم و در راس آن‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نمای تبلیغات غرب درباره دموکراسی به ظاهر موفق غربی را برگردانند.  

امیر حاتمی تاکید کرد: در غزه هم رسانه‌های انقلابی با اهدای خون بیش از ۷۰ خبرنگار و شهادت این عزیزان موفق به رسوا کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آن‌ها شد.

وی گفت: در غزه ثمره خون شهدا اعم از کودک ، زن و مرد بوسیله قلم و تصویر شهدای رسانه موجب شد که دنیا و افکار عمومی جهان به موضع خصمانه تروریسم بین الملل و جنایات آن‌ها پی ببرد.

مشاور فرمانده کل قوا تاکید کرد: امروز هر کس به اقدامات جنایتکارانه اشغالگران می‌نگرد متوجه معنای دموکراسی غرب می‌شود، این جنایات جنگی که به بمباران خانه مدرسه بیمارستان و همه جای غزه منجر شد، نشان از توحش غرب و صهیونیست‌ها دارد.

امیر حاتمی گفت: این‌کار بزرگ را رسانه متعهد در شناساندن دموکراسی پوچ وظاهر فریب غرب انجام داد و جهانیان را نسبت به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان آن‌ها مطلع ساخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد